Programátorský tábor 2025

Přednášky

Klikni na název přednášky pro podrobnější informace.

Ostatní programovací jazyky

C#

Java

Pokročilejší Java

Perl

Logické programování

Různé

3D tisk

Biologie očima programátora

Technologie outdoorové výbavy

Grafové algoritmy

Můj první algoritmus

Úvod do grafů

Grafové algoritmy

Nejkratší a jiné cesty

Intervalové stromy

Stromové algoritmy

Algoritmy

Základní algoritmy

Pokročilejší algoritmy

Ne až tak základní algoritmy

Jazyky, gramatiky a automaty

Složitost algoritmů

Složitější složitost

Složeně složitá složitost

Komprese dat

Kryptologie

Programování s omezujícími podmínkami

Základní datové struktury

Složitější datové struktury

Dynamické programování

Lineární programování v Pythonu

Plánování v multi-agentních systémech

Přírodou inspirované algoritmy

Hledání v textu

Principy počítačů

Principy počítačů

Principy počítačů 2: Procesory a architektury

Jak postavit rychlý procesor

Elektronika pro začátečníky

Programujeme Arduino

Digitální elektronika a hradla

Z tranzistoru počítač

Operační systémy a překladače

Kompilátory

Knihovny, závislosti a API

Jak se spouští programy?

Správa paměti

Optimalizace

Operační systémy

Operační systémy 2

Performance investigation aneb výzkum výkonnosti

Real Time

Virtualizace

Programování na Windows pro Linuxáky

Počítačové sítě

Počítačové sítě

Počítačové sítě 2: Internet

DNS

E-mail

Web uvnitř

Konfigurace Internetu

Architektura Internetu

Tunelování síťového provozu (VPN)

Linux

Linux

Linux 2: skripty

Linux 3: programování

Linux 4: Komunikace po síti

Python

Programovací jazyk Python

Programovací jazyk Python II.

Objektové programování v Pythonu

Nízkoúrovňové jazyky

Úvod do jazyka C

Více o jazyku C

C for wizards

Generika a objekty v C

Základy jazyka C++

C++ 2: nutné dovednosti

C++ 3: temná zákoutí

Ukazatele v C

Funkcionální programování

Úvod do funkcionálního programování skrze Haskell

Funkcionální prvky jazyka Python

Scala

Paralelní programování

Asynchronní programování

Událostmi řízené programování

Multithreading

Umělá iteligence

Jak hacknout AI

Herní algoritmy

(Ne)bezpečnost umělé inteligence

Strojové učení

Strojový překlad

Neuronové sítě

Počítačová lingvistika

Zpracování velkých dat

Julia

Vizualizace a zpracování dat v Pythonu

Weby

Django

Webové stránky s Jekyllem

Jazyk SQL

Webové aplikace ve Svelte

Vývoj her

Základy programování GPU

Animace s Manimem

Psaní her v Pythonu

Trigonometrie

Nástroje

GNU Autotools

CI v GitHubu a GitLabu

Gdb a jiné ladící nástroje

Git a jiné systémy pro správu verzí

Pokročilá práce s Gitem

Neobvyklá práce s Gitem

Make

Balíčkování

Regulární výrazy (regexy)

Textový editor Vim

Metodika programování

Jak se nestat vepřem

Struktura programů

Programování v týmu

Administrace a bezpečnost

Vícefaktorová autentizace

Cloud

Exploity, DoS a záludné chyby

Jak zneužít přetečení bufferu

Ochrana informací obecně

Spravujeme domácí server

Bezpečnostní chyby v procesorech

Secure Shell, aneb SSH

Matematika

Úvod do algebry

Fourierova transformace

Úvod do fraktální geometrie

Úvod do lineární algebry

Úvod do matematického modelování

Pravděpodobnost

Statistika

Predikátová logika

Teorie množin

Výroková logika pořádně

Zákony a právo

Cenzura Internetu

Licence, patenty a trademarky

Open source a free software

Soukromí, jeho význam a jak si ho chránit